maandag 16 februari 2015

Laatste weekje

Nog maar een weekje en dan is het alweer voorjaarsvakantie! Die weken zijn supersnel gegaan. Nog steeds vergeet ik vaak om foto's voor mijn blog te maken. Foto's van de marsepeinen taarten maak ik dan wel, dat ben ik al gewend, maar de broden en taarten en koekjes worden vaak eerst opgegeten en dan pas gefotografeerd, haha!
 
 
Deze haai was voor Sam, schaamteloos nageaapt van een plaatje wat ik tegenkwam op internet.

 
Deze heerlijke bolletjes kwamen gisteren uit de oven. Sinds mijn verjaardag ben ik de trotse bezitter van het boek Brood uit eigen oven, van Levine van Doorne. Ik bakte meestal brood van recepten van haar blog, maar nu heeft ze een eigen boek! De recepten kloppen altijd als een bus. Geweldig boek dus!

Deze taart was voor een korfbalvriendinnetje van Lars en Sterre. Ze werd 15 en houdt van shoppen. Tasjes dus... Aan de zijkant hangen ook allerlei tassen, maar die staan dan weer niet op de foto.
 
Dat was de oogst weer, tenminste, de oogst die de foto heeft gehaald. Ik ga er toch weer eens wat beter op letten, de komende weken.
 
Liefs, Rianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten