dinsdag 7 oktober 2014

Aan de haak!

Een van de redenen om deze blog te starten, was dat ik niet alleen taarten en ander lekkers maak, maar ook nog wat ernaast knutsel en hobby. In de grote vakantie ben ik aan een haakwerkje begonnen, en inmiddels heb ik de smaak al aardig te pakken.
Ik begon met een giraf, een kant-en-klaar haakpakket van Kruidvat. Ik moest natuurlijk wel even youtube raadplegen voor al die namen en haaksteken, maar dat kwam goed.


 
 
Na deze giraf volgden mutsen van Myboshi wol. Sterre zocht zelf haar kleuren uit.
 
 
 
 
 
Voor Erik, een vriend van Lars mocht ik ook een Myboshi haken!
 
 
 
 
Voor Eline maakte Sterre, die inmiddels ook de smaak te pakken heeft, een Sushi pakketje!
 
 
 
 
De oma van vriendinnetjes van Bente kreeg een roze girafje, omdat Bente mee naar Artis mocht!


En dit weekend was eindelijk het telefoonhoesje af dat ik voor Sterre heb gehaakt. Regenboogkleuren was de wens, en ik vond hem erg vrolijk geworden!


Dat was een voorlopig overzicht van de haakwerkjes. Volgende week vast weer wat lekkers!

Liefs, Rianne







Geen opmerkingen:

Een reactie posten