dinsdag 21 oktober 2014

Lekkers zoals beloofd.

Omdat ik besloten had een blog te beginnen, leek het me ook handig wat meer foto's te gaan maken van mijn huis-, tuin- en keukenbaksels. Wat hebben we hier zoal voor lekkers gehad de laatste tijd? Waarschuwing; kwijlgevaar!

 
Een aardbeienslof, maar dan rond. Ik heb geen sloffenringen, dus maar met een springvorm gedaan. Het recept kwam van Rutger, die vorig jaar Heel Holland Bakt heeft gewonnen. Heerlijk!

 
Speculaasjes! Dat leek me nou best ingewikkeld, en inderdaad, het is een heel gedoe met die planken.

Dit is momenteel het lievelingsbrood hier. Het heet oma's witbrood, en al bakt oma bij ons weten geen brood, het is toch erg lekker! Heel luchtig en zacht. Ik zal ook eens een foto maken van een aangesneden brood...

Vlak voor de herfstvakantie was Nina jarig, een vriendinnetje van Sterre, en zij kreeg deze taart.

Dat was het alweer! Volgende week een taartenparade, vermoed ik!

Liefs, Rianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten