woensdag 29 oktober 2014

Toch geen taartenparade....

Vorige week zaten we in Duitsland, dus geen taarten gemaakt. Natuurlijk heb ik niet stil gezeten! Met neefje Micah moesten er traditiegetrouw pepernoten worden gebakken en ik heb ook het een en ander gehaakt.
 
 Dit mandje is gemaakt van Lammy Hawaï garen, lekker stevig en in heel veel mooie kleuren.

 
Nog een muts? Ja hoor, alweer een myboshi, die vind ik echt geweldig leuk om te haken! Deze is voor vriendin Esther.

 
Teckeltje Sam is een gratis patroon, te vinden op de site van Stip en Haak.

 
En na Sterre kon ik niet meer achterblijven. Mijn eigen telefoonhoesje!
 
Komend weekend is Bente jarig, dus dat wordt taarten bakken en traktaties maken. Ben al druk bezig met de voorbereidingen, het ruikt hier heeeeeeerlijk naar cakejes!
 
Mocht je overigens wel een taartenparade willen bekijken, je kunt altijd voor al mijn gemaakte taarten terecht op www.taartdoos.haaralbums.nl
 
Liefs, Rianne

1 opmerking: