dinsdag 1 december 2015

De laatste taarten

Zo lang geleden dat ik een bericht heb geschreven! En het is natuurlijk flauw om te zeggen dat ik geen tijd heb; maar... ik heb geen tijd, haha!
Een verdrietige mededeling dit keer, want ik heb besloten voorlopig geen taarten te maken. Wat begon als een hobby werd steeds meer een verplichting, en ik vind nog zoveel andere dingen leuk! Natuurlijk maar ik nog wel taarten, maar alleen voor hier, en ook veel minder met marsepein en fondant. Hier komt dus de taartenparade van de laatste taarten in opdracht.

 
Voor bruidspaar Ton en Olga, die 40 jaar getrouwd waren.

 
Buurjongetje Mex werd 4 jaar en ging natuurlijk naar school!

 
Ook mijn kapster Joke had een huwelijks jubileum en was samen met haar man 111 geworden!



 
De allerlaatste taart is een speciale voor ons inmiddels 11jarige meisje. Slechte foto trouwens, net als bovenstaande. Dat is deels te wijten aan het sombere weer dus slecht licht, maar ook omdat ik niet zo'n zin meer had heel mooie foto's te maken. Deze laatste is zelfs met mijn mobiel....
 
En nu heb ik dus tijd voor andere dingen. Wat dat zijn ga ik in het volgende bericht laten zien, en bij deze beloof ik dat het sneller zal zijn dan dit keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten