maandag 15 februari 2016

Nog meer kaartjes!

Nadat ik vorige week twee kaartjes had gemaakt kregen we hier thuis de smaak te pakken. Zeker vanwege die leuke actie van PostNL, waarbij je je kaart mag frankeren met een lippenstiftkus. De kinderen in mijn klas kusten er vrolijk op los, zelfs jongens die nu eindelijk een excuus hadden om lippenstift op te doen. Sterre en ik zagen ineens nog veel meer leuke kaartjes voorbij komen op Pinterest en bedachten dat er nog wel veel meer mensen een Valentijnskaartje met kus verdienden.

Voor een vriendin van Sterre en neefje Micah maakten we deze kaarten.




Voor twee andere vriendinnen maakte Sterre deze kaarten.



We verstuurden ze in deze zelfgevouwen envelopjes.


Voor Daam maakte ik ook nog een kaartje.


Na al dat geknutsel werd het wel tijd voor iets lekkers. Ik had nog nooit een cakerol gemaakt omdat het me zo'n gedoe leek. Het is ook best gedoe, maar wel leuk en een stuk sneller klaar dan ik dacht. Het viel me wel een beetje tegen om de biscuitplak in een besuikerde theedoek te rollen. Het bleef ondanks de suiker toch nog plakken. Gelukkig viel het een en ander te maskeren met lekkere straaltjes pure chocola, mmmm. Lekker was ie wel! Gevuld met slagroom en frambozenjam.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten