dinsdag 5 april 2016

Afgehaakt


Met deze slinger ben ik in de zomervakantie begonnen. Ik zocht een leuk haakwerkje met een eenvoudig patroon dat ik mee kon nemen op vakantie. Het was een pluspunt dat het ook voor Sterre goed te doen was, zodat we allebei eraan hebben meegehaakt. Maar toen we terugkwamen met 10 gehaakte driehoekjes, kwam het er natuurlijk niet van om het af te maken. Met dit mooie lenteweer moest ik er weer aan denken en is de slinger snel afgekomen. Hij hangt gezellig in de kamer! Het patroon kwam van deze blog.


Ook haakte ik de afgelopen maand nog een myboshi muts, weer voor een vriend van Lars. Hij had  het complete pakket van een vriendin gekregen, maar ze wisten beiden niet hoe het werkte. Toen heb ik maar aangeboden om de muts te haken. Ik was zelf niet zo enthousiast over de kleuren, maar nu hij af is ziet het er toch wel mooi uit. Hopelijk draagt hij hem net zo vaak als de zwart/grijze die ik voor hem maakte vorig jaar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten