dinsdag 26 januari 2016

Zwart met wit

Mooie voorbeelden van handlettering zie je vaak op krijtborden. Sommige restaurants en cafeetjes hebben zo'n bord buiten staan, of binnen hangen. Soms zijn ze prachtig beschreven met allerlei mooie tekeningen. Omdat ik niet zo'n mooi bord heb hangen, zelfs niet meer op mijn werk ;), dacht ik hetzelfde te kunnen doen op een zwarte kaart. Ik gebruikte een witte marker en een setje Sharpies in goud, brons en zilver. De kaarten waren bedoeld als uitnodiging voor het Kerstdiner.





Het wit op zwart effect vind ik heel mooi, jammer dat ik maar één dikte heb van de witte marker. Van de zwarte pennen heb ik inmiddels veel verschillende diktes.

Beetje opvallende verandering in het uiterlijk van mijn blog. Dat gaat de komende tijd nog wel even door, want ik ben op zoek naar de achtergrond die het beste bij me past. Lastig nog wel!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten