dinsdag 12 juli 2016

Handgeletterd en een verdwaalde muis.

Het plan was, dat ik vandaag emoji- koekjes zou laten zien. Helaas is de planning niet helemaal gelopen zoals op papier, dus de koekjes zijn verre van klaar. Daarom vandaag een korte blogpost met wat kaartjes die ik de afgelopen maanden gemaakt heb.



Voor Lars, die geslaagd is.

Beetje gemeen misschien, maar wel grappig....


Een van de meest geslaagde kaartjes van de afgelopen tijd. 

Ook haakte ik nog een muisje, voor een van de nichtjes. Weet niet meer wie deze heeft gekregen, maar ze was er in ieder geval blij mee.


De koekjes zijn in de maak, die laat ik volgende week zien. Een recept n.a.v. de post van vorige week wordt hem niet meer, denk ik. Ik verzin wel een ander leuk recept om te laten zien!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten